Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
ankhor - 05-01-2012 15:34:28
Elektronica & TV

Bel kosten

Ik heb wel eens gedacht om een flut produkt in de markt te zetten dat
wel fout moest gaan en dan een 0900 nummer geven waar de klant
tegen betaling in de rij moet staan om hulp te krijgen, die geen hulp is
want ze moeten weer terug bellen daarna, of ze eindeloze menukeuzes
geven die ze uiteindelijk nergens brengen. en maar vangen voor het slechte produkt. tevens voor mobiele bellers is het dubbel duur omdat de providers die
0900 nummers als melkkoetjes zien. en zo wordt oplichters en co, voc bv rijk.

maar ze waren toch bezig dat je slechts hoefde te betalen als je iemand kreeg en niet voor het wachten? dat zou al een enorme vooruitgang zijn.