Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tot15karakters
tot15karakters - 05-01-2012 18:22:44
Elektronica & TV

Bel kosten

Naast bellen kun je ook vaak gratis mailen.

in een duidelijk mail met alle gegevens dus ook je klant nummer en duidelijk geschreven krijg je ook binnen 2 dagen bij de meeste bericht.
ook heb je gelijk bewijs van wat u zelf vertelde en zij antwoorden en dat ontbreekt bij een duur 0900 nu mmer tenzij je een opname maakte.

daarom, iets vaker mailen want die worden in rustige tijden behandeld en met minder fouten want in rustige uren als er niemand 0900 belde zal uw klacht meestal beter en foutlozer worden afgehandeld dan als het druk is.