Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 09-01-2012 11:56:20
Computers & Telefonie

Waarde van thuiswinkelkeurmerk? smartgamer

Allicht ten overvloede, omdat er al zoveel negatieve berichtgeving over smartgamer is.

op 27 december een spel besteld. na een week was er nog niets geleverd, dus heb ik contact met de klantenservice opgenomen. per email kreeg ik de reactie dat mijn bestelling door de post retour afzender gestuurd zou zijn. zij hadden het direct opnieuw verstuurd, dus na twee dagen zou ik het ontvangen. er is tot dusver nog steeds niet geleverd. na vier pogingen de klantenservice telefonisch te bereiken kreeg ik een medewerker aan de telefoon, maar zij kon echter geen beslissingen nemen. zij zou het doorgeven aan een collega. indien ik de order wilde annuleren diende ik daar een schriftelijk verzoek voor in te dienen. dat heb ik gedaan in de hoop mijn geld terug te krijgen. afwachten hoe snel ik hierop een reactie krijg.

ik bestel bij diverse webshops en heb nooit problemen gehad. hier gaat de verzending tot twee keer toe fout. hooguit opvallend te noemen, zonder te concluderen bij wie de fout ligt. mijn ervaring is uiterst negatief. indien ik mijn geld retour ontvang zal ik dat ook hier vermelden.