Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
meidam - 10-01-2012 22:57:50
Huishouden & Energie

Sta op stoel prominent

Tanja 1980,
wij, ouder echtpaar, hebben ook vervelende ervaring met deze firma. gelokt door de vele folders, met leuke aanbiedingen, bezochten wij een zaak in rotterdam.
het duurde en tijdje eer we geholpen konden worden, zodat wij onze tijd konden doden met diverse stoelen te bekijken, waarbij het ons opviel, dat we geen stoelen met een aanvaardbare prijs zagen, zoals vermeld in hun folders.
de verkoper toonde ons enige modellen, die ons wel bevielen, maar de prijs was in de orde van groote van € 4000,--, llet wel per stoel. dit ging ons budget te boven, waarna de verkoper zich afzonderde om te telefoneren met zijn baas over de te verlenen korting, dit gebeurde zelfs enige malen en zo kon hij ons steeds wat voordeliger prijzen aanbieden, zoals leeftijdskorting, inruil met oude stoelen, maar lager dan zo'n € 3500 kwamen wij niet, wij voelden ons zeer onbehagelijk maar uiteindelijk kwamen wij onder de druk van de verkoper uit. een dag later werden wij opgebeld door deze firma of er nog ver te praten viel. wij uitten ons ongenoegen aan deze heer over de wijze waar de cliënt onder druk komt te staan. het kwam er meer of min op neer, dat dit hun taktiek is.uiteindelijk zijn wij geslaagd bij beenakker, waar wij 2 door ons gewenste stoelen hebben aangeschaft, voldoen uitstekend, deze stoelen kwamen ons op een prijs van € 2600 voor de 2, voor die prijs mag je overigens een goede kwaliteit stoel verwachten. prominent hebben wij uit ons bestand verwijderd. u had dus groot gelijk.