Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

eenigma
eenigma - 11-01-2012 12:13:19
Geldzaken & Recht

Deurtjes kastje sluiten niet, oplossing neckermann kan 122,25 kosteni

Ter info, de laatste mail uitwisselingen met neckermann ;-)

09 januari 2012
ls

dus u bent nu bereid een monteur langs te sturen die dan hetzelfde gaat constateren als ik, namelijk dat er een kier van 5mm boven de deurtjes zit waardoor de kastruimte achter de deurtjes niet afgesloten wordt en u gaat mij geen 122 euro in rekening brengen maar die monteur als service langs sturen?

heeft u mijn laatste mail niet gelezen of neemt u mij gewoonweg niet serieus?

wilt u persè het oordeel van de monteur hebben dat de kast een constructie heeft die deze kier veroorzaakt?

ik begrijp het niet zo goed meer hoor wat u nu aanbied en al helemaal niet waarom u vraagt op de website van kassa, waar ik dit probleem heb voorgelegd om via het e-mailformulier contact op te nemen.

met vriendelijke groeten,

mevr. e.... die inmiddels erg moe wordt van dit gedoe.

geachte mevrouw ..........

uiteraard nemen wij u wel serieus.

omdat het voor ons moeilijk is om op afstand uw klacht te beoordelen, willen wij graag een monteur bij u langssturen. deze kan wellicht een oplossing aandragen. foto's zijn voor ons niet altijd afdoende.

wij vragen u dan ook om uw medewerking, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen.

als u met ons voorstel akkoord gaat, zullen wij de firma pos vragen een afspraak met u te maken. graag ontvangen wij uw bevestiging, waarvoor dank.


met vriendelijke groet,

customer service neckermann.com
www.neckermann.com


10 januari 2012
ls

uiteraard ben ik van harte bereid mee te werken maar zoals gezegd ik kan niet de gok wagen een rekening van ruim 122 te moeten betalen voor het langs sturen van een monteur. ik zou dolgraag willen dat het probleem wordt opgelost en heb zelf alles gedaan wat in mijn vermogen en binnen mijn capaciteiten ligt en nu staat mijn mooie, dure kastje nog steeds ongebruikt omdat ik met dit probleem zit. als u als service en uit coulance een monteur langs wil sturen op uw kosten zodat deze kan vaststellen wat het probleem is dan heel graag!

met vriendelijke groeten,

.........

geachte mevrouw ........

er worden alleen kosten in rekening gebracht als blijkt dat de klacht is ontstaan doordat het kastje verkeerd in elkaar is gezet of dat het artikel onoordeelkundig is gebruikt. in alle andere gevallen nemen wij de kosten van het bezoek van de monteur voor onze rekening.

zodra wij de getekende vragenlijst retour ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.



met vriendelijke groet,

customer service neckermann.com
www.neckermann.com


ls

oké dat is een duidelijk antwoord waarop ik met een gerust hart de monteur kan laten komen omdat ik zeker weet dat het kastje niet verkeerd in elkaar is gezet en er al helemaal niet onoordeelkundig gebruik van is gemaakt.

ik begrijp niet wat u bedoelt met een getekende vragenlijst die retour gezonden moet worden? ik heb deze nimmer ontvangen en deze is mij ook niet toegezonden in alle eerder gevoerde correspondentie, graag een toelichting op dit punt.

met vriendelijke groeten,
.............



geachte mevrouw ........

onze excuses. de normale gang van zaken is dat er een klachtenformulier wordt toegestuurd, waarop getekend dient te worden voor de kosten, bij een niet gegronde klacht. wij constateerden dat dit in uw geval nog niet is gebeurd.

u kunt de vragenlijst http://www.neck.nl/static/fileadmin/pdf/111227_nl_correspondentie_kfmeub_bijlage.pdf">hier downloaden in te vullen en binnen twee weken na dagtekening terug sturen naar:
neckermann.com bv
antwoordnummer 28
4530 vb terneuzen (een postzegel is niet nodig)

u kunt ook de ondertekende vragenlijst inscannen en aan ons terug mailen.

wij vertrouwen erop dat wij deze zaak naar tevredenheid kunnen oplossen.



met vriendelijke groet,

customer service neckermann.com
www.neckermann.com


11 januari 2012
ls

ik vraag mij af: heeft u de mailuitwisseling zoals die vanaf 27 december 2011 heeft plaatsgevonden ook daadwerkelijk gelezen? blijkbaar niet want anders had u wel geweten dat in geen een van de andere mails van neckermann dit formulier genoemd werd, toch? heb ik de andere mails voor niets geschreven waarin ik uitleg wat het probleem is et cetera? nu wordt op het formulier om informatie gevraagd die ik al uit en te na heb gegeven inclusief meerdere foto's, gek he dat mij dit een gevoel geeft van niet serieus genomen te worden? het verbaasd mij ook dat ondanks dat ik direct al mijn telefoonnummer heb gegeven u mij niet even belt wat toch een snellere, makkelijkere en voor mij (gezien mijn fysieke beperkingen) zeker minder vermoeiende manier van communiceren is.

de nummers van de volledige correspondentie zijn:
#476354
#477526
#478931
#482498
#484179
#484608
#484840

graag een toelichting,


met vriendelijke groeten,

mevrouw e..........



eigenlijk is het meest vervelende van alles dat ik met het rot gevoel blijf zitten niet serieus te worden genomen en gewoonweg teleurgesteld ben in een bedrijf waar ik al -tig jaren klant ben en tot volle tevredenheid mijn kleding koop. ik kan nu eenmaal niet winkelen voor kleding en door fysieke problemen de afgelopen jaren heb ik last gekregen van zeer ernstige gewichtsschommelingen waardoor ik meerdere (6) maten kleding in de kast heb hangen. van je bijstand kan je dat niet altijd betalen en zoals een ieder weet kan je bij een postorderbedrijf dan wel op krediet kopen, een mogelijkheid waar ik blij om ben omdat ik anders amper kleding zou hebben, laat staan leuke kleding waar ik mij goed in voel.

als je in korte tijd van de ene maat naar twee maten groter gaat moet je nu eenmaal alles kopen. nooit klachten gehad, nooit betalingsproblemen gehad ik een tevreden, nette klant en zij een prettig bedrijf tot ik dus besluit een kastje te kopen wat niet aan mijn (in mijn ogen heel normale) verwachtingen voldoet............... ben ik nou overgevoelig of een ouderwetse tuthola dat ik mij het aantrek als ik merk dat zo een bedrijf niet de klantvriendelijkheid en de service heeft die ik als normaal beschouw? misschien ben ik gewoon niet meer van deze tijd dat ik het akelig vind te merken dat de anonieme medewerkers blijkbaar de eerder mails niet lezen en fris opnieuw met me beginnen?