Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

eenigma
eenigma - 11-01-2012 16:36:46
Geldzaken & Recht

Deurtjes kastje sluiten niet, oplossing neckermann kan 122,25 kosteni

Op mijn laatste mail (zie vorige post) waarin ik vraag om een toelichting op de vragen die ik stel krijg ik net het volgende antwoord:

geachte mevrouw ..........

wij moeten u toch vragen om de vragenlijst in te vullen en te ondertekenen. wanneer u deze vragenlijst niet invult kunnen wij de klacht niet in behandeling nemen.

als blijkt dat de klacht gegrond is, wordt de klacht kosteloos voor u opgelost.

indien u niet bereid bent om het formulier in te vullen is het onnodig verder te reageren.

wij danken u bij voorbaat voor uw medewerking.


met vriendelijke groet,

customer service neckermann.com
www.neckermann.com

geen enkele inhoudelijke reactie op mijn vragen, een conclusie dat ik niet bereid zou zijn het formulier in te vullen die nergens op gebaseerd is, en nu is het niet dreigen met ruim 122 euro kosten maar als ik niet het formulier invul kan ik opzouten.............. in dat formulier word mij dus gevraagd nogmaals uit te leggen wat de klacht cq probleem is en vooral foto's toe te voegen waarvan ze in een andere mail zeggen niets mee te kunnen ;-) je zou bijna denken dat het ambtenaren zijn gezien deze werkwijze en ontmoedigingsbeleid om van jou en je klacht af te komen, jammer vind ik het, heel jammer. je zou zeggen, "dat heeft zo een bedrijf toch niet nodig", maar zelf vinden ze blijkbaar van wel.