Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 13-01-2012 09:53:54
Winkels & Webshops

A h let op de kleintjes

Op een nette vraag wordt bij ah zelfs helemaal niet geantwoord!

op 31 dec. was bij ah woenselse markt eindhoven de grapefruit geprijsd voor 0,79. de kassa berekende 0,89. ik moest naar de klantenbalie om geld terug te krijgen, de caissière kon het niet teruggeven. een heel gedoe, want het moet allemaal gecontroleerd worden, terwijl ik al een tijd bij de kassa had moeten wachten voor ik aan de beurt was. maar het komt hier heel vaak voor dat artikelen verkeerd geprijsd zijn en ik wilde ook dat ze het zouden veranderen. dus toch voor 10 cent in de rij staan. de medewerkster moest het gaan controleren en terwijl ze dat deed zei een andere medewerkster, die mijn opmerking hoorde: het gaat toch niet over de avocado's, dat heb ik al drie keer doorgegeven. die waren dus ook verkeerd berekend.
7 januari was de grapefruit weer, of nog steeds, geprijsd voor 0,79, en weer, of nog steeds, werd 0,89 door de kassa berekend. al een week lang betaalde elke klant daarvoor dus te veel. ja, ah blijft op de kleintjes letten!
ik kan maar moeilijk geloven dat dit een foutje is, want ik merk voortdurend dat de kassa hogere prijzen berekent dan in de winkel staan vermeld.
velen zullen denken, laat maar zitten, maar het geeft toch een nare smaak. ah maakt reclame met goedkope artikelen en laat er veel meer voor betalen, in dit geval een prijsverhoging van ruim 11%.
behalve in de winkel heb ik het via de website gemeld bij ah. ik kreeg als antwoord een autoreply:

contactbevestiging klant
wij hebben uw vraag ontvangen en geregistreerd onder contactnummer: xxxxxx. wij streven ernaar uw vraag binnen 3 werkdagen te beantwoorden.

vandaag is de 5e werkdag na melding, en wat heb ik van ah gehoord? helemaal niets.

overigens moet je bij ah erg goed op de houdbaarheidsdatum letten, ik haal ook geregeld produkten uit het schap met een verlopen datum.