Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mp
mpmh - 13-01-2012 15:42:49
Computers & Telefonie

Nieuwe iphone met probleem meteen opsturen?

[quote=freya schreef op dinsdag 22 mrt 2011, 22:23]
hallo johnny_scotch,

bij apple (of wie het dan ook voor ze afhandelt) worden dit soort gevallen altijd wel goed opgelost. 'defecte' iphones worden niet gerepareerd en worden, nadat de klacht is vastgesteld, gewoon vervangen. de 'defecte' iphone gaat retour naar apple.
je kunt er dus vanuit gaan dat je gewoon een nieuw toestel krijgt.

freya



volgens mij heeft freya het bij het verkeerde eind hier.

het probleem met iphones is dat ze een interne id hebben waarmee ze aan je persoonlijke apple/itunes account worden gekoppeld. ik geloof dat het imei nummer hiervoor gebruikt wordt? dit betekent dus dat je niet zomaar even een andere telefoon kunt krijgen, wat het welwillende standaard beleid van een winkel als t-mobile, vodafone of primafoon ook moge zijn.

helaas pindakaas, apple bepaalt wat jij met je product wel en niet kunt doen.