Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

freya
freya - 13-01-2012 16:29:48
Computers & Telefonie

Nieuwe iphone met probleem meteen opsturen?

[quote=mpmh schreef op vrijdag 13 jan 2012, 15:42]....
het probleem met iphones is dat ze een interne id hebben waarmee ze aan je persoonlijke apple/itunes account worden gekoppeld. ik geloof dat het imei nummer hiervoor gebruikt wordt? dit betekent dus dat je niet zomaar even een andere telefoon kunt krijgen, wat het welwillende standaard beleid van een winkel als t-mobile, vodafone of primafoon ook moge zijn.

helaas pindakaas, apple bepaalt wat jij met je product wel en niet kunt doen.
als wat jij schrijft wáár is, dan zou je dus maar één idevice (iphone/ipod of ipad maakt in wezen geen verschil) aan een itunes-account kunnen koppelen en dat is natuurlijk niet zo. als je in je huishouden meerdere personen met een idevice hebt, dan kunnen die allemaal gebruik maken van hetzelfde itunes-account. ik zie het probleem dus niet om bij omruiling van je iphone, deze gewoon aan je bestaande itunes-account te koppelen.

freya