Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 14-01-2012 09:44:00
Computers & Telefonie

Uitdaging.wie durft een incasso te storneren

Waarom problemen maken die er niet zijn?

m.i. heeft het alleen zin om te storneren als overgegaan wordt van kabel naar adsl of andersom.

toen ik langdurig ( 9 maanden ) gestalkt werd door een dochter van kpn was ik overgegaan naar de kabel omdat ik geen klant was van deze kpn dochter en dankzij een fout in hun administatie onvrijwillig ingelijfd was.

uiteraard ging ik de onterecht geïnde incasso's door mijn bank laten terugvorderen. dochteronderneming kon immers de lijn blokkeren zonder dat ik daar last van had omdat ik alles afnam via de kabel. :)