Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 14-01-2012 18:36:00
Computers & Telefonie

Uitdaging.wie durft een incasso te storneren

[quote=diumenge schreef op zaterdag 14 jan 2012, 17:49]wat festinger volgens mij duidelijk probeert te maken is dat als je 3-in-1 hebt en je hebt problemen met een van die drie producten (in zijn geval kennelijk telefonie) dat je van alle drie de producten wordt afgesloten bij een betalingsachterstand.
dat was mij al duidelijk. vreemd is het dus om de lezers uit te dagen een betaling te storneren.

een beter advies lijkt mij om onder protest een factuur te betalen en binnen gestelde termijn schriftelijk aangetekend bezwaar te maken tegen b.v. een foutieve factuur.

dan word je niet geconfronteerd met het ultieme machtsmiddel van de provider waar je alles afneemt: afsluiten dus.