Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bultn
bultn - 15-01-2012 16:45:55
Computers & Telefonie

Garantie mobiele telefoon

Ik heb de papieren en boekjes van sony ericsson gevonden.
het boekje met 'belangrijke informatie' op de voorkant heeft informatie wat betreft de wat sony ericsson noemt 'beperkte garantie'.
hier staat in dat de beperkte garantie voor een periode van 2 jaar vanaf de oorspronkelijke aanschafdatum voor het product voor uw mobiele telefoon, en
voor een periode van 1 jaar vanaf de oorspronkelijke aanschafdatum van het product voor alle originele accessoires zoals de batterij, oplader etc.

dus mag ik er dan vanuit gaan, mocht het niet aan de accu liggen, maar aan het ingangspunt waar de oplader in moet, dat ik de reparatie en reparatie uren gewoon onder de garantie vallen?

waarom zegt de medewerken van de telfort winkel dat ik dan geen garantie meer heb omdat er 1 jaar verstreken is? terwijl in mijn boekje staat dat er 2 jaar garantie voor is (afhankelijk van wat er mis mee is).

kan ik nog terug gaan naar de telfort winkel om te zeggen dat ik wel degelijk recht heb op garantie?
of kan ik ook afwachten en na de reparatie en ontvangst van telefoon en factuur alsnog naar de telfort shop toe gaan van dat ik er niet mee eens ben wat betreft er gezegd (gelogen?) is over de garantietermijn.

hopelijk krijg ik antwoord.

mvg bultn