Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vl
vlinder30 - 20-01-2012 12:41:57
Geldzaken & Recht

Niet ontvangen post

Fa-med is idd vrij snel met de fakturen, echter is dit geen lijdraad. wij zijn vorig jaar overgestapt naar een andere verzekeraar, na het 1e tandartsbezoek kregen wij zelf de rekeningen, half jaar later bij de 2e controle duurde het en duurde het maar (was het idd al bijna vergeten, dus kan me dit echt voorstellen), geen rekeningen. blijkt het ditmaal ineens rechtstreeks naar de zorgverzekeraar te zijn gegaan (?), vreemd want dat was de 1e keer in 2011 niet zo. ben hier wel zelf achteraan gegaan, want geen bericht van wie dan ook ontvangen.
maar goed, ze zeggen het te hebben verzonden, ze hebben geen bewijs hiervan, het is niet aangetekend verstuurd, bij de post gaat regelmatig wat fout nl. u bent welwillend om te betalen en geeft dit ook netjes aan, aangetekende brief sturen naar fa-med en kopie (evt. per mail+ontvangst-/leesbevestiging) naar het incassoburo en maakt gewoon het totaal excl.de € 37 incassokosten over. succes!