Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ts
tshirt - 20-01-2012 13:23:52
Geldzaken & Recht

Niet ontvangen post

In ons geval ging in eerste instantie de rekening direct naar de zorgverzekeraar. toen de dekking ophield, kregen we ineens (met grote onregelmatigheid) rekeningen van fa-med. er is in de specificatie niet duidelijk terug te lezen over welke en wat voor behandeling het gaat. soms worden er twee behandelingen in één gefactureerd, soms iets waarvan we niet duidelijk kunnen opmaken wat het is. we hebben voor één factuur twee keer dezelfde herinnering gehad, die wel betaald was. uiteraard hebben we een eigen verantwoordelijkheid, maar als ergens geen systeem in zit, kun je ook niet aan de bel trekken en ben je aan de nukken (en inmiddels onkunde) van de incasseerder overgeleverd. en je dus ook niet bewust van in gebreke blijven. ben blij dat de beugel er over twee weken uitgaat. dank voor alle reacties.