Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 20-01-2012 14:13:13
Geldzaken & Recht

Niet ontvangen post

Ik herken het probleem. post nl was er bij mij ook in geslaagd een rekening verstuurd door famed in een andere straat te bezorgen. een paar maanden later kwam de bewoner de rekening langs brengen.

na 3 weken heb ik de mondhygieniste gebeld of zij de rekening al doorgegeven had aan famed. zij is er toen achteraan gegaan waarna ik kosteloos een copie van de eerste rekening ontving.

het is elke keer weer spannend of de nota van famed aan komt. de laatste keer duurde het 2 weken voordat de nota arriveerde.

voortaan er achter aan gaan. famed is de verzender van de rekening en is dus verantwoordelijk voor het feit of deze aankomt. famed kan niet bewijzen dat u de nota ontvangen heeft.

ik zou dan ook weigeren de incassokosten te betalen en zoals eerder aangegeven schriftelijk aangetekend bezwaar maken tegen incassokosten wegens niet ontvangen van de rekeningen.

het lijkt mij de hoogste tijd dat famed van een andere bezorger gebruik gaat maken.