Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 21-01-2012 07:41:09
Computers & Telefonie

Uitdaging.wie durft een incasso te storneren

[quote=festinger schreef op zaterdag 21 jan 2012, 03:26]ben blij te vernemen dat u oplet en ik slaaptabletten nodig ben voor mijn blijkbaar nachtelijke escapades. wil u niet van deze oordelende wijsheden afbrengen, wil met deze discussie aangeven wat consumenten overkomt als ze een incasso terecht storneren. echter ipv van de klant te helpen gaat alles op zwart. eerst betalen anders geen hulp. en ik kan u hier duizend keer uitleggen dat dit niet mag . nogmaals praat niet voor mezelf.

en storneer vooral niet als u helemaal tevreden bent over uw pakket. dat is de discussie niet. de discussie is of u het lef heeft een stornering te doen en de automatische consequenties als trouwe klant direct weer kunt rechtbreien zonder kosten. want dat lukt niet.



handiger lijkt mij bezwaar te maken tegen een foutieve factuur en de provider de gelegenheid te geven deze fout te verrekenen op de volgende factuur. scheelt een hoop extra kosten.

in de a.v. staat ongetwijfeld hoe u dient te handelen bij een foutieve factuur.