Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

alk
alk - 22-01-2012 22:53:18
Geldzaken & Recht

Niet ontvangen post

Ik heb in juli 2010 een rekening van ruim € 200 van fa-med gehad. ik kende dit bedrijf niet omdat mijn tandarts altijd rechtstreeks bij de verzekering declareert. contact gezocht per mail met fa-med, maar geen enkele reactie terug. navraag gedaan bij verzekering, bleek dat de verzekering deze behandeling zeven weken voor het versturen van de rekening door fa-med reeds aan de tandarts voldaan had. toen ik op de website van fa-med een klachten formulier invulde kreeg ik na 8 dagen nog eens een reactie. klagen bij fa-med helpt niet. ze voert de opdracht van de zorgverlener rücksichtslos uit. klachten moet je maar uitvechten met de zorgverlener. nadat ik deze vertelde dat ik een rekening niet 2 keer betaal, heeft hij hem ingetrokken bij fa-med. ik ben er nog niet uit of het een poging van oplichting of slordigheid van mijn tandarts was.