Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 23-01-2012 13:48:36
Computers & Telefonie

Waarde van thuiswinkelkeurmerk? smartgamer

Heb op 19 december 2011 een dvd van de serie supernatural besteld bij smartgamer. na de beloofde leverdatum geen pakket ontvangen en heb via de mail (randy bais en monique van hoeven) gevraagd waar onze bestelling bleef. hierop kregen we antwoord terug dat levering niet mogelijk bleek omdat de levering van de leverancier vertraagd was. hierbij gaven ze aan dat ze de levering een week later verwachtten. het was tevens mogelijk het bedrag te laten terugstorten, echter we wilden toch graag de dvd ontvangen en hebben gekozen om een week te wachten.

op 2 januari echter nog steeds niks ontvangen en hebben we nogmaals contact opgenomen met randy bais met de vraag waar de bestelling bleef. we kregen hierop terug dat de bestelling net met de post verstuurd was en dat de bestelling in 1 - 3 werkdagen geleverd zou worden.

op 8 januari echter nog steeds niks ontvangen! we hebben nogmaals contact opgenomen met randy en opgemerkt dat we ons langzaamerhand bedrogen voelden. we hebben randy gevraagd snel met een oplossing te komen.

dezelfde dag kregen we een mail van monique met het antwoord dat smartgamer navraag zou doen bij tnt of er een retour op onze naam stond...???

op 16 januari nog steeds geen bericht. we hebben een mail gestuurd dat we lang genoeg gewacht hadden en dat we ons geld terug wilden.

dezelfde dag nog bericht terug van randy dat hij onze vraag in behandeling ging nemen en dat we terugkoppeling kregen binnen 48 uur.

op 20 januari echter weer geen bericht en heb nogmaals een mail verstuurd met het verzoek op dezelfde dag nog terugkoppeling te krijgen over het terug te storten bedrag.

op 23 januari nog steeds geen bericht. ik heb via de site van ideal verschillende klachtenformulieren ingevuld en een jurist heeft mij al laten weten contact op te nemen met smartgamer. tevens ga ik deze week aangifte doen bij de politie wegens fraude indien het geld niet overgemaakt is. daarnaast overleg ik met mijn bank wat ik kan doen om deze praktijken voor smartgamer zo moeilijk mogelijk te maken. wellicht ga ik het bankrekeningnummer doorgeven als zijnde een rekeningnummer waarmee fraude wordt gepleegd.

jammer dat ik zoveel moeite moet doen om hopelijk iets geregeld te krijgen bij smartgamer. mijn tip: bestel hier niet!