Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 30-01-2012 12:58:05
Computers & Telefonie

Geen mobiel internet abo wel rekening

Heb naar telfort gebeld.

mobiel internet is door gebruiker in en uitschakelbaar door de telefoon instelling.
als de provider internet heeft "open gelaten" kàn er een internet verbinding (betaald) tot stand komen. maar als ts een duidelijk contract heeft dat er uitsluitend sms en bel gebruik is besteld en beslist geen internet, zal telfort toch over de brug moeten komen.

mobiel internet is ook door de provider volledig blokkeerbaar aan de providerskant. dit is kennelijke in deze casus niet gebeurd.

de melding wordt doorgegeven aan een telfort medewerker, wanneer en of er eactie komt zal blijken.