Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marscholl - 30-01-2012 14:15:13
Computers & Telefonie

Geen mobiel internet abo wel rekening

Ik denk dat je in eerste instantie voet bij stuk moet houden. je hebt het toestel gekocht met instelling voor wifi, geen internet. dit heb je gemeld bij aankoop, de instellingen zijn daarnaar en in het contract wordt dit niet vermeld (weet je dat zeker, kleine lettertjes??) de provider kan dit blokkeren, je hebt vermeld dat je geen internet wilt. als je dit zwart op wit hebt kan je de provider in gebreke stellen, ze hadden het moeten blokkeren, niet jou onverwacht en onbedoeld met een torenhoge rekening opzadelen. indien dit niet helpt kun je de schade misschien beperken door de rekening af te kopen, bv 50/50.