Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vladja
vladja - 30-01-2012 14:56:46
Voeding & Gezondheid

Mileu item vara-kassa

Dit item heeft kritiek op de vara, zal dus wel snel gesloten worden met de mededeling dat je je rechtstreeks tot kassa kunt wenden met op of aanmerkingen. nou, dat heb ik gedaan.

dat het een grachtengordel item is vanwege de prijzen in speciaalzaken, het niet aanwezig zijn van speciaalzaken en dat dit toch niet overeenstemt met de achterban. dit heb ik gedaan vlak nadat ik hier mijn commentaar geplaatst had op zondag 29 jan 2012, 15:17.

na verzending kreeg ik gelijk een ontvangstbevestiging van het verzonden bericht en binnen een minuut volgde onderstaand antwoord, met als omschrijving in mijn e-mail: automatisch antwoord.
--------------------------------

?geachte heer/mevrouw,

hartelijk dank voor uw mail en voor het kijken naar kassa!

gezien de grote hoeveelheid mail die bij ons binnenkomt, zijn we helaas niet in staat iedereen persoonlijk te antwoorden. onze excuses hiervoor.

wat doen we wel:
- alle mail wordt gelezen.
- vragen en opmerkingen die betrekking hebben op de uitzendingen worden in ieder geval voor kennisgeving aangenomen en indien mogelijk ontvangt u een reactie.
- suggesties, tips en persoonlijke vragen en/of klachten worden besproken en beoordeeld op geschiktheid voor uitzending in het komend tv-seizoen.

kijkt u voor meer informatie ook op onze site: http://kassa.vara.nl/. daar kunt u bij `kassa op tv` nagaan aan welke onderwerpen wij al aandacht hebben besteed. voor vragen over garantie zie http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/de-grote-kassa-garantiequiz/speel/1/ en http://www.consuwijzer.nl/uitgelicht/garantie.

wij zijn helaas in lang niet alle gevallen in staat om u bij persoonlijke problemen te helpen. voor juridisch advies kunt u zich ook wenden tot:
- het juridisch loket, tel. 0900 – 8020 (€ 0,10 pm, bereikbaar van 09.00-20.00, zie voor meer informatie http://www.juridischloket.nl/).
- de ombudsman, tel. 0900 - 6 722 722 (€ 0,30 pm, bereikbaar van 10.00-13.30, zie voor meer informatie http://www.deombudsman.nl/).
- consuwijzer van de consumentenautoriteit, tel. 088-0707070 (normaal tarief, bereikbaar op werkdagen van 08.30-17.30, zie voor meer informatie http://www.consuwijzer.nl/)

wilt u ook de sticker "nee, verkopers niet welkom!" bestellen? kijk op kassa.vara.nl.

met vriendelijke groet,
redactie kassa
------------------------------------

voor kennisgeving aangenomen.

volgens van dale en het genootschap http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/iets-voor-kennisneming-kennisgeving-aannemen">onze taal...:
de uitdrukking: "voor kennisgeving aannemen". betekent: "'iets naast je neerleggen, je er verder niet aan storen'".

vladja