Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marscholl - 30-01-2012 16:04:03
Computers & Telefonie

Geen mobiel internet abo wel rekening

[quote=taramax schreef op maandag 30 jan 2012, 14:19]ik heb hetzelfde probleem gehad en dit voorgelegd aan telfort. telfort gaf eerst aan dat het mijn eigen schuld was en dat ik het via mijn telfort had moeten blokkeren. heb telfort toen aangegeven dat ik enkel een contract had voor 200 minuten en 25 sms per maand en dat er nergens iets in mijn conrtact stond dat ik actie moest nemen om dit internet gebruik te voorkomen. enige dagen later werd mij medegedeeld dat telfort de blokkering had geplaatst en dat ik dus niet meer per ongeluk het netwerk op kon. het kan dus wel

maar ondertussen leggen ze wel eerst een torenhoge rekening bij de onwetende klant. bah, wat een verwerpelijke mentaliteit.