Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ti
timfelix - 30-01-2012 17:54:38
Computers & Telefonie

Geen mobiel internet abo wel rekening

[quote=diumenge schreef op maandag 30 jan 2012, 17:39]de providers, dus ook telfort, kunnen natuurlijk heel eenvoudig een bepaalde service uitschakelen. doen ze liever niet, want met al die moderne telefoons die uit zichzelf het internet opgaan is het gewoon kassa. ik ben het er wel mee eens dat je ook zelf wat verantwoordelijkheid hebt, maar standaard zou internet gewoon uit moeten staan. als je het dan toch wil, moet je zelf actie ondernemen om het aan te zetten.



is niet de schuld van de providers, maar van de producent van de smartphone. die producent zet het standaard aan, omdat de meeste mensen die een smartphone kopen ook mobiel internet zullen gebruiken. en als die instellingen dan uitstaan vormt dat meer werk voor winkelpersoneel en helplines. daarom staat het standaard aan en moet je er zelf op letten dat je het uit zet. ook kan je aan de provider vragen om al het internetverkeer te blokkeren.