Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marscholl - 30-01-2012 18:13:19
Computers & Telefonie

Geen mobiel internet abo wel rekening

[quote=timfelix schreef op maandag 30 jan 2012, 16:50]de provider treft hier geen enkele blaam. als je een contract afsluit voor bellen en sms'en betekent dat dat je een bundel afsluit waardoor je "vooraf" al een bepaald aantal smsjes/minuten inkoopt en daardoor wat goedkoper uit bent. dit betekent niet dat andere services uitgeschakeld worden. het zou toch mooi worden als je verplicht elke maand 10 euro zou moeten betalen voor internet, zelfs als je het maar heel af en toe gebruikt.

er zijn zoveel mensen die zonder enige voorkennis maar gewoon een smartphone kopen en zich niet verdiepen in de mogelijkheden en nadelen die zo'n ding met zich meebrengt. providers kunnen wel coulant blijven, maar dan gaan ze op een gegeven moment failliet, zij moeten ook betalen voor het gebruik van het netwerk. lees daarom gewoon eens de gebruiksaanwijzing door, of laat de instellingen voor internet uit de telefoon halen. ikzelf haalde vroeger altijd de internetinstellingen uit de telefoon als ik naar het buitenland ging, gewoon voor de zekerheid.

het wordt tijd dat de onoplettende consument eens verantwoordelijkheid neemt.

topic starter heeft door de verkoper internet uit laten schakelen, bij het afsluiten v h abonnement vermeld dat hij geen internet wil omdat hij een wifi verbinding heeft. leg mij nu eens uit wat je nog meer kan doen? ieder uur de instellingen van je telefoon checken?