Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ti
timfelix - 30-01-2012 19:42:13
Computers & Telefonie

Geen mobiel internet abo wel rekening

[quote=diumenge schreef op maandag 30 jan 2012, 18:04][quote=timfelix schreef op maandag 30 jan 2012, 17:54]... ook kan je aan de provider vragen om al het internetverkeer te blokkeren. het zou dus omgekeerd moeten, als je niet aangeeft internet te willen hebben, dan zou het standaard uit moeten staan. dan kan je dus aan je provider vragen internetverkeer aan te zetten.

want? 90% van de mensen koopt een smartphone mét een mobiel internetabonnement. waarom zou een fabrikant zich richten op een miniem deel van de markt als ze zich kunnen richten op het grootste deel en daarmee kosten uitsparen bij providers en helpdesks.

verder zie ik ook nergens dat de verkoper het mobiele internet uitgeschakeld heeft. verder zie ik ook nog dat de ts een sim-only abonnement heeft en niet expliciet heeft aangegeven dat internet services geblokkeerd moeten worden. met andere woorden, telfort weet niet eens welke telefoon ts gebruikt en of er expres data wordt gedownload of per ongeluk en dus heeft telfort ook niets te maken met het hoge verbruik en de bijbehorende kosten.

en sonjaatje, er staat duidelijk dat ts geen mobiel internet wil, maar wel gebruik maakt van wifi, dus internet.