Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hendrikbos
hendrikbos - 02-02-2012 14:45:03
Geldzaken & Recht

Pikken we dit

[quote=empyria schreef op donderdag 2 feb 2012, 10:16]eigenlijk zou je een abo op precies dezelfde wijze moeten kunnen opzeggen zoals je het ook bent aangegaan.

via internet afgesloten, dus via internet opzeggen.

via de telefoon afgesloten, dus via de telefoon opzeggen...etc...

lijkt mij het meest eerlijk en duidelijk.


ik ben het zeer eens met toolboy en empyria.

ik heb kortgeleden met tele2 meegemaakt, dat ik wel eenvoudig online een "tele2 internet tot 50mbs abonnement" kan bestellen, maar annuleren (binnen de bedenktijd) is alleen mogelijk via een relatief duur 0900-nummer en/ of schriftelijk.
dit is niet alleen zeer ergerlijk, maar ook niet in overeenstemming met het volgende.

op welke manier moet ik mijn abonnement of contract opzeggen?
volgens de nieuwe wettelijke regels moet u kunnen opzeggen op dezelfde manier als waarop u het abonnement of contract hebt afgesloten. hebt u dit bijvoorbeeld via een bepaalde website afgesloten? dan moet u ook via die website kunnen opzeggen.

kennelijk is dit bij tele2 nog niet doorgedrongen.