Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
nemop - 03-02-2012 09:28:31
Geldzaken & Recht

Pikken we dit

[quote=tdehond schreef op donderdag 2 feb 2012, 09:27]men kan nu wel telefonisch opzeggen als telefonisch afgesloten is. het probleem is m.i. echter dat je dan geen bewijs van opzegging heeft. mijn voorkeur blijft dus uitgaan naar de dure optie: een aangetekende brief. dat scheelt enorm veel ergernis als bewezen moet worden dat daadwerkelijk tijdig is opgezegd.

zoek via google naar 'telefoongesprek opnemen'. er zijn meerdere diensten die dit aanbieden. goedkoop, snel en gemakkelijk. je opname krijg je direct per e-mail en kan dus als bewijs dienen. een zogenaamde md5 code bevestigt nog eens dat je niet met de opname hebt geknoeid. kosten zijn een fractie van de kosten aangetekende brief. deze dienst sluit perfect aan op de nieuwe wet van dam.