Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 05-02-2012 13:21:01
Auto & Vervoer

De ns versus de winter.

De fabrikant laat nu plotseling, onder garantievoorwaarden, 35 monteurs naar een werkplaats in amsterdam komen om één en ander te repareren. wist die fabrikant dan niet dat die stroomomvormers niet afgeschermd waren/zijn?
daarnaast lijkt het me niet dat de ov-chipkaart invloed uitoefent op deze situatie. die kaart is op zich een goed idee. alleen de randapparatuur en veel treinconducteurs weten niet hoe ze ermee om moeten gaan.
kijk naar de londense ondergrondse. daar kom je niet eens in/uit zonder eerst in te checken of uit te checken, buiten de treinen. daar hoeft in de trein nooit gecontroleerd te worden dus, in/uit checken gebeurt buiten de treinen. en ja, ook daar gebeurt het soms dat een kaart niet geaccepteerd wordt door de machine, maar dan staat er altijd iemand die je kan helpen bij in/uitchecken. zonder dat je eerst een boete krijgt.