Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 06-02-2012 21:48:38
Auto & Vervoer

De ns versus de winter.

Paul s schreef op maandag 6 feb 2012, 18:00: er werken geen helderzienden bij de ns of prorail. dat klopt. maar je hoeft geen helderziende te zijn. als leek zijnde, kan ik voorspellen dat na een zomer de herfst komt, en na de herfst komt de winter.. door laksheid van ns en prorail zijn daardoor de problemen ontstaan..

met problemen op de nederlandse wegen vallen onder rijkswaterstaat, die dezelfde praktijken hanteren. dat de wegen zo vast gestaan hebben, komt door de slechte gladheidsbestrijding, en alles maar op z'n beloop hebben laten gaan...

ik vind uw opmerking naar loreleigil toe, niet helemaal terecht, maar respecteer uw mening wel..


zomer, herfst, winter, lente, dat hoef je niet te voorspellen, dat weet iedereen. net zoals sneeuw wit is, water nat en paul de leeuw een draak van een zanger... ;-)

het gaat mij om het principe. als ik nu op dit moment de website van de ns raadpleeg en er worden geen verstoringen gemeld, en ik ga op weg naar het station (al gauw een half uur reizen) dan kan in de tussentijd vanalles gebeuren.

op de ene spoorverbinding springt er iemand voor de trein, op een andere spoorverbinding komt een oud omaatje met haar tuut op de spoorwegovergang stil te staan, en op weer een andere lijn is er gewoon een trein kapot gegaan. kortom, tegen de tijd dat ik op het station ben kan de treinenloop volledig verstoord zijn en beland ik in een puinhoop. lag het dan aan de informatievoorziening?

overigens vind ik het een nogal boude bewering van u, te stellen dat ns en prorail laks zijn geweest. tenzij u natuurlijk inside-information heeft overheo men zich daar op de winter heeft voorbereid.

met de auto ervaar ik dat trouwens ook heel regelmatig. volgens diverse websites en de anwb-verkeersinformatie op de radio is er op de door mij te rijden route geen file. een kwartier later sta ik shocking klem (nee, niet tussen de deuren van de tram) op de snelweg. lag dat aan de informatievoorziening?

mensen moeten zich eens gaan realiseren dat omstandigheden van de ene minuut op de andere zomaar kunnen veranderen.

ik ben het wel eens met degenen die stellen dat het een beetje dom is van de ns om luidkeels aan te kondigen dat men klaar is voor de winter, en er op de eerste echt winterse dag zulke ellende ontstaat.