Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 06-02-2012 23:38:50
Auto & Vervoer

De ns versus de winter.

Beste peedee,

dank voor uw reactie,

ik weet dat in japan, bij minst of geringste storing of vertraging worden meteen op alle stations, in alle nieuwe treinen gemeld, in twee talen ( japans en engels ). dit gebeurt binnen drie minuten, tevens met de informatie wat het beste alternatief weergegeven. er zijn meerdere aanspreekpunten, waar mensen met vragen kunnen komen, en informatie krijgen.
zo kan het dus ook, maar de maatschappijen zijn het ook verplicht, opgelegd door de overheid.

tot op heden is de ns daarin nog steeds onvermogend in geweest, en informatie geven is kennelijk toch te moeilijk voor hun... het grootste probleem van ns is toch communicatie. daarnaast doen zij verkeerde bezuinigingen op onderhoud en personeel..
en dat moeten wij allemaal accepteren, omdat wij ook een slappe overheid hebben, die niets tegen doet..