Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 07-02-2012 16:12:01
Computers & Telefonie

Uitdaging.wie durft een incasso te storneren

Tot nu toe heb ik geen reden om door te storneren alles plat te laten gooien door mijn kabel provider.
ik ben pas weer goed geholpen om online te komen na installeren v.e. nieuwe laptop.
ik vind het wel jammer dat ik nog niet in aanmerking kom voor een nieuw wifi modem. dat wordt dus nog een oefening van geduld.

=festinger schreef op dinsdag 7 feb 2012, 02:24: tot slot het maakt me helemaal niet uit wat jullie hier bijdragen. ik constateer enkel. zie dat bij media-aandacht met hulp bij klachten ineens de machine wel presteerd en uit hun hok komt en uit coulance of erkennen van fouten alles vergoeden.

de rest vangt bot en blijft in de molen.het is diep triest.