Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 08-02-2012 12:04:16
Auto & Vervoer

De ns versus de winter.

Peedee schreef op maandag 6 feb 2012, 16:17: loreleigil schreef op maandag 6 feb 2012, 13:43: . de informatievoorziening was om te huilen. als op zaterdag op de website staat dat het treinverkeer rond utrecht normaal/met minimale hinder rijdt en je op het station in een puinhoop beland....

dat is met alle respect, gel*l van de eerste orde.

als ik om 8.00 van huis vertrek met de auto en er staat op dat moment geen file op de a-zoveel, kan er tien minuten later wel ineens een dikke file staan. dat is bij het ov niet anders. of denkt u soms dat daar helderzienden werken? u heeft het journaal gemist dit weekeinde? er was duidelijk in beeld gebracht dat de site aangaf dat er weinig problemen waren en dat er regelmatig treinen gingen, terwijl op datzelfde moment geen trein utrecht in- of uitging. op datzelfde moment. zelfs de borden op het station klopten niet. dat heeft niets met helderziendheid te maken, maar met je informatievoorziening op orde hebben. is het te veel gevraagd dat de site relevante, eerlijke en up-to-date informatie geeft? dan weet je als reiziger in ieder geval waar je aan toe bent en dat je niet met de trein kunt reizen.