Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 09-02-2012 15:15:08
Auto & Vervoer

De ns versus de winter.

Ach ja, het is elk jaar weer raak. en dan de omroepen: "de trein... vertrekt over 5 minuten", vervolgens "over 15 minuten" en zoals ik laatst had helemaal geen omroep meer. op het bord stond 30 minuten vertraging maar ook dat liep uit. helaas had ik m'n chipcard al gebruikt om 'in te checken' (afschrijving 20 euro) en het 'uitchecken' lukte niet, anders had ik op een andere manier mijn weg vervolgd.

hoewel we allemaal zeuren over de ns is zoals anderen al aangeven de 'boosdoener' eigenlijk prorail. die is verantwoordelijk voor het (onderhoud aan het) spoor. verwijzen naar andere landen heeft weinig zin. ons spoor is oud en bevat vele malen meer wissels. een normaal persoon zou leren van de vorige keren dus in dit geval heeft het management weer zitten slapen. vooruitdenken is voor velen niet weggelegd.

maar goed, dit topic gaat over de ns. die mag wel een pluim krijgen voor het gratis kopje koffie/thee dat ze aanboden vanwege de vertraging.