Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 10-02-2012 08:35:13
Computers & Telefonie

Uitdaging.wie durft een incasso te storneren

[quote=marjon1 schreef op donderdag 9 feb 2012, 12:19]@tdehond,
het ging in mijn geval om een ondeugdelijk product wat kapot was gegaan een productiefout wat ze eerder ontkenden en later toch toegaven (na tussenkomst van de consumentenbond ingeschakeld door iemand anders met hetzelfde probleem) waardoor ik ook een nieuw product heb gekregen.

dit is een goed voorbeeld dat een bedrijf de klant niet serieus neemt. het lijkt m.i .wel dat ze denken: wij hebben altijd gelijk.

enig inzicht in klanten die te goeder trouw zijn lijkt te ontbreken.