Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

al
alikruik - 10-02-2012 12:35:54
Computers & Telefonie

Wat nog te doen ?

Asus laptop gekocht bij computerland rijnstraat amsterdam, aug. 2011, na ca. drie weken strepen en vlekken in het scherm, terug naar de winkel en die heeft hem opgestuurd.
na twee weken bericht van asus repaircenter dat het gebruikersschade was ( barst in het scherm terwijl dat absoluut niet het geval was bij inleveren ) geen garantie en 320 euro betalen of 80 euro onderzoek kosten en ongerepareerd retour krijgen.
rechtsbijstand ingeschakeld en na maanden discussie dagvaarding naar asus, toen onmiddellijk reactie en nieuwe laptop gekregen. ( januari 2012 )
conclusie: koop nooit meer een asus produkten ga zeker niet naar computerland en of paradigit ( zelfde eigenaar )