Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 11-02-2012 09:22:51
Computers & Telefonie

Uitdaging.wie durft een incasso te storneren


even de achterstandscode weg werken en vervolgens het probleem oplossen lijkt mij de beste methode. niet achterstand opbouwen en vervolgens proberen een probleem op te lossen. tenzij u geen last heeft van blokkeren als provider dat besluit in hun oneindige wijsheid.

=festinger schreef op zaterdag 11 feb 2012, 03:01:=mahadma schreef op donderdag 9 feb 2012, 09:26: festinger,

als je een vent bent, wees dan een vent, storneer als goede(?) voorbeeld je incasso's. dan wordt je vanzelf afgesloten, krijg je deurwaarderskosten, heraansluitkosten en meer ellende. doe het nu eens zelf.

namens vele forumleden zijn wij dan benieuwd naar je ervaringen.

zucht ................

bedankt voor je tip maar dat heb ik al eens gedaan.en niet voor het spel maar,door achteraf een fout van kpn. erkend met excuses en vergoeding gemaakte kosten.echter 13 maanden zonder tv/internet/telefoon.

ik wens niemand te beledigen en heb deze discussie bewust scherp aangezet. en natuurlijk moet je goedlopende contracten niet bewust saboteren. maar het gaat zo gigavaak mis met veel leed . nog 1 voorbeeld. yoep van het hek belt met callcentra met 1 klacht over het leed zijn zoon overkomen, namelijk zinloos voor zijn zaak opkomen. en enkel opdat een bekende nederlander yoep belt is ineens het probleem opgelost en voorbij. bel ik uren a zoveel per minuut is het zinloos.ik mag het niet zeggen,maar u heeft een achterstandscode en dan mogen wij u niet helpen.

nogmaals zo is de realiteit.