Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

oa
oarend - 11-02-2012 15:26:04
Computers & Telefonie

Telefoon kapot, men beweert waterschade.

Vliegenderob: toch maar onder garantie dan, (al schrijf ik altijd bij de omschrijving: geen garantie maar gratis) want de klant is niet technisch en snapt dat niet en gaat dan misschien bij vara's kassa schrijven dat dat bedrijf zo slecht is en niet goed repareert!

technisch ben ik genoeg weest daar maar niet bang voor, maar bepaalde momenten kun je technisch genoeg zijn maar kom je niet verder omdat je als consument makkelijk bedrogen kunt worden.
jij beschrijft het alsof repair centers allemaal perfect zijn omdat jij er vaak komt en alles is dan goed. maar ik weet ook waar ik over praat en ik kan je vertellen dat overal rotte appels te vinden zijn.