Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 12-02-2012 08:52:25
Computers & Telefonie

Uitdaging.wie durft een incasso te storneren


achter de schermen gebeurt ook e.e.a.
ik ben destijds dankzij kassa enorm geholpen om een langdurig probleem met een provider op te lossen. dankzij hulp directeur klantencontact van moederonderneming is fout in de administratie bij dochter recht gezet na 9 maanden ellende.
niet op de tv geweest. wel kassa op de hoogte gesteld van deze langdurig lopende problematiek ( onvrijwillige inlijving bij dochter)
=festinger schreef op zondag 12 feb 2012, 02:28: bedankt voor je verhaal met uitleg. echter deze site is ook uitbesteedt door de vara ,want 23 minuten consumenten tv met telkens weer deze problemen is al duur genoeg. ergo uitbesteding. wat nog erger is dat ook de massabedrijven niet gek zijn en hier meekijken en meedoen. volgende week een rookworsttest. het omroepgeweld van kassa en |radar en al die anderen helpt de gelukkigen netjes gescreend en geselecteerd. 1 promille opgelost en voor de rest denderd de onmacht door bij het uitmelken van consumentenvee tegen de wet maar het gebeurd wel.