Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

donna
donna - 12-02-2012 23:48:07
Geldzaken & Recht

Post nl weigert klacht aan te nemen

Vorige week stond ik op het postkantoor in de brunawinkel, kruisstraat, eindhoven, toen er een klant de hele rij wachtenden voorbij liep, direct vooraan ging staan en tegen de lokettiste zei dat ze wat verkeerd had gedaan met een eerder afgegeven brief. de baliemedewerkster wist niet waar het over ging, maar ze pakte een grote bak met post en gaf hem aan de klant, met de opmerking dat ze zelf haar brief er maar uit moest zoeken. de klant nam de bank aan, zocht in de winkel een plek waar ze hem neer kon zetten, buiten het zicht van anderen en begon er in te zoeken. ze nam een brief mee en gaf de rest terug.

het zal wel kloppen, dit keer, misschien. maar dat kun je als postkantoor toch niet maken! raakt daarom mijn post voortdurend zoek?