Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 13-02-2012 09:17:33
Computers & Telefonie

Uitdaging.wie durft een incasso te storneren

[quote=festinger schreef op maandag 13 feb 2012, 03:03]en waar was het recht en de politiek voor alle anderen? kassa kan uiteraard maar beperkt helpen. of houdt het op als je de juiste snaar raakt.?

de hulp dankzij kassa kwam voor de mensen die de moeite hebben genomen kassa te informeren over langdurige problematiek met een provider en dochter providers.

als ik kassa niet geïnformeerd had, had kassa mij niet kunnen helpen en had ook directeur klantencontact niet kunnen toezeggen de gedupeerden te helpen hun probleem op te lossen.

in mijn geval is er een lange follow up geweest door klantencontact omdat dat nodig was. uiteindelijk is het probleem goed opgelost en heb ik ook de schriftelijke bevestigingen daarvan ontvangen.

u kunt ook terecht bij consuwijzer voor advies of naar juridisch loket of als de kosten oplopen naar rechtsbijstand als u dat heeft afgesloten.