Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 13-02-2012 11:35:54
Geldzaken & Recht

Post nl weigert klacht aan te nemen

Zwemmer, wat reageer je irritant op een serieuze klacht. alsof donna maar wat aan het zeuren is. ik wil ook graag mijn post goed bezorgd. twee jaar geleden zat ik te wachten op een brief van mijn advocaat (die sturen geen brief per mail) en ondertussen liep er een nieuwe postbode rond die van toeten noch blazen wist en overal verkeerde brieven in de brievenbussen gooide. ik heb toen, omdat ik op de uitkijk stond als hij langs kwam, mijn brief kunnen onderscheppen en hem gewezen op de fouten. zelf kreeg ik een brief van een buur die twee huizen verderop woonde afzender uwv. je zal maar ontslagen zijn en je uwv post niet krijgen, ben je goed zuur.
ik heb toen gebeld en later nog eens gebeld en nog eens, later liep er een andere postbode rond en nooit meer last gehad.
maar je post niet krijgen is heel vervelend en kan ernstige gevolgen hebben, dus donna zeurt niet, post.nl moet gewoon die post goed bezorgen! het zou mij ook "bijzonder dwars zitten' .