Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

im
imenti - 13-02-2012 11:39:19
Geldzaken & Recht

Post nl weigert klacht aan te nemen

Beste donna,
laat ik je een hart onder de riem steken.
hier in velserbroek is het niet beter gesteld met de postbezorging. ik dien wekelijks een klacht in omdat post óf niet aangekomen is, óf ik post voor andere mensen (andere straat, andere postcode, ander huisnummer etc) ontvang. de klantenservice doet haar best, maar zelfs interne attentiekaarten belanden (dat dan weer wel) in onze brievenbus. ik heb postnl aangeraden mensen aan te nemen die wel kunnen lezen.... van een van de postbodes begreep ik dat het probleem zit in het feit dat ze niet zelf hun wijk sorteren (en blijkbaar vinden een aantal het dan teveel werk om om te lopen of de post opnieuw te alten sorteren.)
beste zwemmer, dit gaat inons geval atijd om normale brievenbuspost, die dus niet te traceren is, en waarvoor postnl zich niet aansprakelijk acht. intussen zit ik met angst en beven te wachten of post wel aankomt.... want als rekeningen niet bezorgd worden mag ik voor de boetes opdraaien!