Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

natascha_4810687
natascha_4810687 - 13-02-2012 11:41:47
Geldzaken & Recht

Post nl weigert klacht aan te nemen

Het is mij ook opgevallen dat het nogal achteruit gegaan is sinds die grote reorganisatie.
en als er gewone post vermist raakt en je belt er over, krijg je wel een formuliertje om de vermiste post te omschrijven, maar een week later een brief dat het niet gevonden is en dat je post aangetekend en verzekerd moet versturen als het niet kwijt mag raken!

ze maken er vaak een potje van ja. als ik iets in de brievenbus krijg wat niet aan mij gericht is, dan lever ik het aan het juiste adres af of gooi het terug in de oranje brievenbus. heel veel mensen gooien het echter gewoon weg, erg jammer!

zo had ik laatst dat ik post van royal canin verwachtte, heeft uiteindelijk 3 pogingen aan hun kant gekost voordat ik de post pas ontvangen had. ja het is natuurlijk ook heel moeilijk om het verschil tussen een a en een 4 te zien. dat soort dingen...