Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zwemmer
zwemmer - 13-02-2012 12:09:15
Geldzaken & Recht

Post nl weigert klacht aan te nemen

@zoekster: ik ben niet zo van de babbel, maar maak nu een uitzondering:

soms -als de vraag niet duidelijk geformuleerd is- spit ik er maar wat omheen zodat ik hetgeen dets zeggen wil duidelijker in beeld krijg. ik vind de vraagstelling van donna te breed om te kunnen beantwoorden daarom zijn nadere specifikaties gewenst. zo vraag ik mij af waarom het opzoeken van een brief door de klant door donna genoemd wordt. dat zegt zij er namelijk niet bij. ik zou mij eigenlijk niet druk maken om deze gebeurtenis. donna moet redenen hebben om het bij haar onderzoek naar het reilen en zeilen bij de post te betrekken. daaraan verbond ik de gedachte dat zij onuitgesproken misschien bang is dat iemand de verkeerde (=haar) post op deze manier en per ongeluk mee heeft kunnen nemen anders zou ze het m.i. niet met haar probleem in verband gebracht hebben. maar dat kan natuurlijk geheel verkeerd gedacht zijn. dat gebeurt nu eenmaal als je zo gebrekkig moet çommuniceren als op een site.

zwemmer