Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

donna
donna - 13-02-2012 12:43:46
Geldzaken & Recht

Post nl weigert klacht aan te nemen

Ik zal proberen het duidelijk te maken. in de afgelopen jaren is het vaak gebeurd dat post hier niet werd ontvangen. het is o.a. gebeurd met een verhuisbericht en meermalen met bankafschriften. ook een online-bestelling is niet aangekomen en dat was van een bedrijf waar we al vaker gekocht hadden. een marktplaats aankoop is nooit ontvangen, de verzender verkoopt al jaren via marktplaats en ik heb er geen klachten over gevonden.
ik ontving in plastic een gescheurde envelop met daarbij een briefje dat de envelop bij de post gescheurd was en excuses. maar het doosje met vulpen en ballpoint dat erin verstuurd was, was verdwenen.
minstens eens per twee maanden ligt er een brief in de bus die voor een hele andere straat bedoeld is. drie weken achtereen kreeg ik een weekblad waarop een adres in een andere straat stond. het hield pas op toen ik het door de postbode heb laten ophalen.
ik kreeg tickets van een door anderen geboekte reis, die ik eerst voor reclamedrukwerk aanzag en bijna heb weggegooid, ik zag het nog net op tijd.

en zo kan ik nog wel even doorgaan, dit is lang niet alles.

ik vind het niet correct dat een doos met veel poststukken aan een vreemde wordt gegeven, die er naar believen wat uit kan halen. dat zegt wat van de mentaliteit waarmee met poststukken wordt omgegaan.