Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
ankhor - 13-02-2012 12:55:08
Geldzaken & Recht

Post nl weigert klacht aan te nemen

Tja, weigeren is een verkeerd woord hier. denk ik, ik geloof dat ze u gewoon zijn gaan negeren. je wordt dan vlug afgedaan als 'lastige klant' of 'zeur'.
dat de post er een zooitje van maakt hoor je overal, en dat is niet vreemd gezien de verwikkelingen de laatste tijd. flexbaners die het allemaal maar even erbij moeten doen.
maar ook hier ging het fout hoor, en toen heb ik ze maar even gebeld en gevraagd wanneer ik mijn eerste salaris tegemoet mocht zien.
werkt u bij ons dan, was de vraag, en toen legde ik uit dat ik zo langzamerhand het idee kreeg dat ik een dependance was geworden, en dat ik dus wel eens voor mijn werk betaald wilde worden.
wat was namelijk het geval, onder mijn flat zijn veel bedrijven, maar die hebben geen brievenbus in hun deur, dus elke zaterdag (dan zijn die bedrijven dus dicht) kreeg ik post van hen in mijn, toch al te kleine, brievenbox in de flat. en elke maandag liep ik dus een rondje naar al die bedrijven. en op een gegeven moment ben je dat dus wel zat.
ze moest even lachen, en er werd wat aan gedaan, en ik vraag me nu af wie nu al die post van die bedrijven krijgt.
en ik heb jaren terug zo een sollicitatie misgelopen, buren waren op vakantie maar de uitnodigingsbrief lag dus in hun brievenbus. ik heb ze later gebeld, toen de buren die brief gebracht hadden na hun vakantie, maar helaas was de baan al vergeven. soms vergeet de post wel eens dat sommige brieven wel eens belangrijk zouden kunnen zijn.