Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

appeltje0
appeltje0 - 13-02-2012 14:38:21
Geldzaken & Recht

Post nl weigert klacht aan te nemen

Ook willen toch wel ff reageren , het is inderdaad zo dat de post momenteel een ramp is wat betreft de bezorging betreft, hier komt de post sinds ze postnl zijn geworden op de gekst mogelijke tijden ,zeer onregelmatig, zo in de ochtend en als het de bezorgster niet uitkomt dan pas in de avond uren het lijkt wel of er op de dag eerst nog ander werk verricht moet worden ,en dan zeer vaak door haar kinderen die de post komen brengen ,vaak nog verkeerd ook,waardoor we als buren de post zelf moeten bezorgen bij elkaar.we hebben hier al over geklaagd bij postnl, ze nemen de klacht aan en dan beloven ze beterschap, per wanneer is nog niet bekent want er veranderd nog niets. je zal maar belangrijke post verwachten of een salaris strook die je per ongeluk open maak van een ander.wat ook belachelijk is dat we het idee krijgen dat men de post opspaard ,we krijgen hier zo een aantal dagen niets en dan ineens heel veel, terwijl we weten wanneer iets komt.ook is het an de datum te zien een dag eerder afgestempeld en bij de zelfde post een stempen van 3 a 4 dagen ervoor.word het opgespaard???? zeg het ons maar.ook hebben we de dame die hier bezord aangesproken ,maar dat is zinloos.al met al een enorme achter uitgang.
jammer dat de oude post bode is verdwenen, daar kon je vaak de klok op gelijk zettenen een vertrouwd gezicht is zeer belangrijk met je post.