Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
benzje - 13-02-2012 16:46:59
Geldzaken & Recht

Post nl weigert klacht aan te nemen

Ik weet hoe u zich voelt. heb hetzelfde probleem. ook nu weer 30 januari is er door polar een reparatie terug gestuurd naar mij. met barcode vandaag 13 februari nog steeds niet ontvangen. al een paar keer gebeld met postnl, maar wordt steeds afgescheept. als ik de barcode gebruik staat er steeds pakje is in sorteercentrum. post zegt polar moet een onderzoek laten starten. is gebeurd, maar nog steeds geen reaktie. terwijl er wordt aangegeven, het pakje ligt in het sorteercentrum. je bent aan de goden overgeleverd. je voelt je machteloos. en de hoge heren, zullen wel druk zijn, met het kijken of er weer een bonus is te verdelen. politiek, wanneer wordt u eens wakker. en stopt u met privatiseren.
alles wat is geprivatiseerd, is voor de consument slechter geworden. alleen de aandeelhouders en directeuren zijn er beter van geworden.
en wij zijn alleen maar duurder uit en krijgen steeds minder service. en worden al helemaal niet serieus genomen.