Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Em
Emmap - 15-02-2012 15:28:58
Huishouden & Energie

Kapotte electrameter

Wat een rare reactie van enexis! maar ik begrijp dat door een snelle, sympathieke en to-the-point actie van freya de zaak nu bij enexis ligt, en nu met hopelijk een betere reactie..

maar waar ik nog wel even nieuwsgierig naar ben;
-je huurt een meter;
-als er iets mee is wordt bijna 200 eur. 'voorrij- en onderzoekskosten' gevraagd;
-nu is gebleken dat er inderdaad iets mee is, moet u nóg een keer bijna 200 eur. voor een nieuwe meter incl. plaatsing betalen?

wat houdt huur van een meter dan in? dan is iem. anders de eigenaar, die is toch verantwoordelijk voor storingen en event. vervanging?

hoe lang hoort een meter mee te gaan, wanneer is de 'normale' vervangingstermijn, heb je nog keuze in het soort meter dat er terugkomt, kan je een 'eigen' meter hebben (dus eigendom ipv huur) (bestaat dat).

succes met de zaak!