Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mostertpot
mostertpot - 17-02-2012 22:38:22
Winkels & Webshops

Albert heijn muppet handpoppen atie

[quote=stacey schreef op vrijdag 17 feb 2012, 22:15][quote=mostertpot schreef op vrijdag 17 feb 2012, 22:02]stees wil haar gelijk? van mij mag ze, maar als ze alles had gelezen, had ze ook kunnen lezen dat ik, als 61 jarige, ook die poppen voor mijzelf wilde. ja, hoe ouder hoe gekker. --stacey, meestal vind ik dat je redelijk reageer en je bijdragen op dit forum zijn de moeite waard, maar nu even een keer niet.

heeft niets te maken met wel of niet gelijk willen hebben maar met onzin en onredelijkheids gehalte van eisers............
marketing/marktonderzoeken kosten veel geld en dat is voor verkoop, niet voor kado/acties....

en nu vind je me natuurlijk even niet redelijk reageren omdat ik het niet met je eens ben zeker...........


maar de kans op teleurstelling bij dit soort/tijdelijke acties bestaat, de manier waarop er mee omgegaan wordt door velen vind ik persoonlijk nogal triest, personeel stalken las ik zelfs ergens, hoofdkantoor boze brieven schrijven en wat al niet meer........

ps als je wat quote kun je er onnodige stukken tekst uit halen? wordt zo onleesbaar al die lappen dubbele tekst.
stacey om met het laatste van je te beginnen: je hebt gelijk, maar dan loop je ook het risico zaken uit het verband te rukken.

als een bedrijf je 'lekker' maakt , dan mogen ze ook verwachten dat mensen boos reageren als ze niet voldoen aan de verwachtingen die ze zelf opwekten.

ik kan niet zeggen of je wel of niet redelijk reageert, je hoeft het namelijk niet met me eens te zijn, daar kan ik wel mee omgaan. eigenlijk vind ik het veel belangrijker dat je probeert je open op te stellen en meestal zie ik je dat ook wel doen.

om met het eerste in in je reactie te eindigen: dit soort acties wordt bedacht op de marketingafdelingen; ze schieten vervolgens schromelijk te kort door hun ideetjes niet te onderzoeken in de markt. want juist dit is de opdracht aan hen binnen het bedrijf. cadeau- en promo-acties zijn er juist op gericht om klanten binnen te halen, het is dan ook de bedoeling dat je de klanten aan je bindt, dat ging hier juist even goed mis. juist dit soort acties mogen bij bedrijven wat kosten, want dit levert geld op. ik vermoed dat ah hier een aantal mensen ook stevig op gaat aanspreken. jammer alleen dat de teleurgestelde klanten dit niet mee krijgen.